Máme druhé miesto, alebo záhada strateného balíka.

 

Minulý školský rok sme sa zapojili do súťaže les ochranárska škola roka. Hoci len málokto vedel o tejto súťaži stihli sme veľa pekných aktivít, za ktoré sa chcem poďakovať všetkým študentom, ktorí sú ochotní obetovať svoj voľný čas pre dobrú vec. Práve vďaka týmto študentMáme druhé miesto, alebo záhada strateného balíka.om sme vyhrali druhé miesto v celoslovenskej súťaži les ochranárska škola roka. 

Pripomeniem len „infostánky“, na ktorých bolo treba zostať do poobedných hodín alebo poznávaciu turistiku na ktorú niektorí žiaci nemali problém prísť ani v sobotu ráno.

Myslím si, že najmä vďaka týmto študentom si pedagógovia našej školy môžu byť istí, že mimoškolské aktivity nie sú len zámienkou na vyhnutie sa vyučovaniu. Preto dúfam, že aj naďalej sa dočkáme pochopenia a tolerancie z ich strany a oni budú naďalej vidieť našu snahu zapojiť sa do aktivít nad rámec školy ako šancu. Šancu nebyť len tuctovým človekom. Ale byť niekto. Niekto, kto sa nebojí bojovať za to, čo chce. Nebojí sa obetovať mnoho svojho času a seba.
Zároveň ďakujem za možnosti, ktoré sme zatiaľ mali a vyslovujem úprimnú túžbu po stále opätovnom uvedomovaní si, čo tieto aktivity pre nás znamenajú, bez toho, aby sa stalo, že budú využité proti nám. Ďakujem, že sú tu stále tí, čo sa nás neboja postrčiť do správnej veci, prípadne zastať sa nás, keMáme druhé miesto, alebo záhada strateného balíka.ď to treba.
Novinku o tom, že sme vyhrali druhé miesto som sa dozvedela už v čase letného slnovratu, ale s jej oznámením som plánovala počkať do doby, kým na našu školu príde oficiálny diplom.

Lenže tu nastal problém! Na konci školského roka tu ešte diplom nebol, čo mi zatiaľ nerobilo ťažkú hlavu, myslela som, že príde v lete. Potom nasledovalo leto a prešlo veľmi rýchlo, tak ako vždy.

Prišiel september, no diplom nikde. Žeby sa ku mne dostala chybná informácia – to pripadalo nemožné. Tak som začala po diplome pátrať. Samozrejme, že na takéto pátranie som nestačila sama. Našťastie pán profesor Kindji má rovnaký záujem diplom vypátrať ako ja. Po telefonáte s členmi les ochranárskeho zoskupenia VLK som vedela že, máme druhé miesto určite. Ba dokonca diplom bol odoslaný a prišiel na školu. Tento fakMáme druhé miesto, alebo záhada strateného balíka.t potvrdil aj podací lístok, ktorý mi naskenovaný prišiel na mail. No to, že by si niekto pamätal, že vyzdvihol balík šiestich kníh a diplom je už iná vec. A tak nám len ostáva vyriešiť záhadu začarovaného kruhu a nájsť diplom.

No ja, nepoučiteľný optimista, tomu verím. A verím nie len tomu. Verím a dúfam, že nie som jediná koho toto druhé miesto teší, ale zároveň sa nemieni s ním uspokojiť, a je ochotný zapojiť svoje sily naplno aj tento rok a pokúsiť sa dobyť aj to prvé miesto. Preto vyzývam každého komu nie sú naše lesy ukradnuté, aby neváhal a chopil sa každej príležitosti a pomohol nám.

Pevne verím, že tento rok sa nám podarí zorganizovať viac terénnych akcií a nájsť medzi vami nových ochotných ľudí. O akciách sa určite priebežne dozviete. Veľmi rada uvítam každý nový nápad.

Sára Dolná III.B

Golem

sara-golem3

2 thoughts on “Máme druhé miesto, alebo záhada strateného balíka.

  • 20. október 2015 at 13:40
    Permalink

    Tomuto článku som robila korektúru a som naň patrične hrdá. Opäť vyšlo z dielne Golema niečo, čo stojí za prečítanie, sumarizujúce angažovanie študentov a ich prístup k toľko spomínaným mimoškolským aktivitám.
    Super Sára!

    I corrected this article and I am very proud of it. Our Golem published an article that worths reading, sumarizing a student engagement and their approach to those frequently mentioned non-formal education and leisure activities.
    Well done Sara!

    Reply
  • 27. október 2015 at 10:38
    Permalink

    Gratulujem, ste super šikovní :)

    Reply

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Môžete použiť tieto HTML značky a atribúty: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>